Sunday, June 24, 2012

Men In Black 3 (2012)



Yahoo! Movies Rating: A


Pelakon:




Will Smith
Tommy Lee Jones
Josh Brolin
Jemaine Clement
Michael Stuhlbarg
Emma Thompson


Sapa yang suka Will Smith, mesti suka tengok cerita ni tapi pada sesapa yang tak pernah tengok MIB, carik! sebab, tak best kalo tak paham karekter dalam cerita ni.

kali ni Will Smith atau Agent J kena kembali ke tahun 1969 untuk halang satu alien jahat daripada bunuh Agent K (Tommy Lee Jones).

sebab sebelum agent J balik ke masa silam, dia dengan agent K tengah buru si boris ni tap tak dapat. bila dah buntu tak tau nak carik boris kat mana K balik rumah, masa dia balik rumah tu dia lenyap.

dalam sekelip mata masa depan berubah, kat MIB, semua orang ingat Agent K mati tahun 1969 cuma agent J sorang je yang tak pikir camtu.

pastu barulah agent J dengan bos dia paham yang kekeliruan yang berlaku kat masa sekarang adalah di sebabkan oleh ada orang kacau masa silam.



OK... aku sendiri pun rasa bebelit cerita pasal time travel ni tapi aku nak mintak sume orang pikir pasal satu benda je... filem MIB (1 & 2) yang lepas buat tahun berapa? jadi bayangkan kecanggihan grafik dan kemampuan cinematography sekarang ni buat cerita sci-fi macam nih. tidak buleh tidak, musti marveles!!!

apa yang pasti, Tommy Lee Jones muda! ahahahaha... teknik perfileman terbaik!

jadi, kalau dah tak tau nak buat apa ujung-ujung minggu ni, gi la tengok wayang... pasti layan!


No comments:

Post a Comment